ÅTERANMÄLAN


Återanmälan gäller sim- och teknikskolan (även para). Är man aktiv i MASS terminsverksamhet (höst och vår) har man alltid några dagars förtur på platserna till kommande termin, innan de släpps för allmän bokning. Dock måste ni alltid aktivt boka en ny plats. Ingen anmäls per automatik till kommande termin.

I slutet av varje termin (alltid innan bokningen öppnar) ger ledarna en rekommendation gällande nivå för kommande termin. Missar man det lektionstillfälle där rekommendationerna ges går det också bra att kontakta kansliet via mejl. Observera att det kan ta några dagar att få svar, då vi måste stämma av med ledarna vilken rekommendation som gäller.


Några viktiga kom-ihåg gällande återanmälan

  • Bokade du fel grupp och vill boka om måste du först radera genomförd anmälan. Man kan enbart göra EN anmälan/person. För att radera en gjord anmälan klickar du på visa anmälan.
  • Boka aldrig en plats ni vet med er att ni inte kommer vilja nyttja.
  • Fakturor mejlas ut till alla som bokat plats. Ni kan även se utskickad faktura via ert MyClub-konto. Betala alltid fakturan i tid. Önskar man avboka bokad plats måste detta alltid meddelas till kansliet.
  • Vi reserverar oss för att behöva göra vissa gruppändringar om det blir för få anmälda till vissa grupper. I detta fall kommer ni att meddelas och erbjudas en annan dag/tid. Ni har då även möjlighet att tacka nej till erbjuden plats.

Besök gärna vår Facebooksida och vårt Instagramkonto (länkar nedan):

Md banner f reningscertifikat
Nyheter via RSS
Levererat av MyClub